Agaigurlz

Agaigurlz
Puteri Johor

arghhh

MySpace

Thursday, April 16, 2009

Sedih n tenSion

arrrrrrrrrrrrrghhh tensionnnyer... knp aku xdapat temuduga biasiswa KPM.... emmmmmmmmm tapi kawan-kawan aku pun xdapat gak... so, xadalah sedih sangatkan... nak baca puteri islam 18hb nie kiterorang exammm. tension gak.. memanglah soalan 20 jer.. tapi die bagi slide suruh baca 2 die... ada yang sampai 96 slide untuk adalah satu bab penilaian nie.. tapi soalan yang keluar 1 jer,,, adus x ke pening 2... arinie memang tension.. dengan kene tukar minor la.... baek2x aku amek pengajian am, kene plak tukar sastera... bende yang aku xada basic langsung... emmm xpela at least kene juga belajar... sabo jela agai... nie lah hidup namanya....

3 comments:

  1. sabor je la gai.... x dapat kpm pon x per... dyorg soh kite sambong master kot. hihihih... ala dorg pon lom tentu dapat lepas intebiu tu bha...

    rajin2 update blog!! la la la~~~

    bertambah lagi member blog aku...

    ReplyDelete