Agaigurlz

Agaigurlz
Puteri Johor

arghhh

MySpace

Friday, April 17, 2009

PPIM TAmat

salam... emmmmmmmmm ai akhirnya dah habis sudah exam ppim... satu penantian yang cukup bermakna.. nak taw x knp? nie cek nak cakap... PPIM nie best macam-macam diaorang ajar tapi biler sampai satu tahap kadang-kadang kite orang semua( aku yakin semua ahli ppim sem 2) jadi putus asa... geram, marah, rasa nak cepat jer habis ppim nie...ha semua rasa lah ada... geram n tension. assigment dah lah banyak.. banyak plak duit keluar nak beli 2 la beli nie lahhh.. Argghhh tension lah............. semalam lagi hari yang paling memeritkan dalam hidup aku.. markah asgment kenegaraan 35/ 60 jer... x masuk akal... padahal kumpulan kiter orang lah the best presnt................ arghhhh rasa nak menjerit jer... dah lah kenegaraan 2, 3 jam kredit.. mane nak cekaw A weiiiii.... abis lah ponter aku sem nie.... tapi aku janji ngan diri aku... exam t aku target nak dapat 35/40... cayok2x agai..... Usaha tangga kejayaan.... Aminnnnnn

2 comments:

  1. sabor... ade lagi insan yg lebih menderita mendapat markah yg lg kurang dr hang....

    ni cek nak habaq... bile nak jadi follower blog cek ni...la la la~~~

    ReplyDelete